HORARI DE CORREUS DURANT L'ESTAT D'ALERTA

Las oficinas de Correos abrirán de 09:30 a 12:30 horas guardando todos los protocolos dictados por las autoridades sanitarias.

Nota informativa sobre las medidas extraordinarias adoptadas por Correos

Para la presentación de renovaciones, recomendamos hacerlo vía telemática (consulta en AMIC) o por correo administrativo en los horarios de Correos arriba indicados.

 

 

 
AVÍS: TANCAMENT DE LES OFICINES D'AMIC-UGT DURANT L'ESTAT D'ALERTA

 Estimats usuaris i usuàries,

Davant la situació sanitària del COVID-19, i tenint en compte les directrius de les autoritats competents i el protocol establert pel sindicat UGT i l’AMIC, us informem que per evitar contagis i minimitzar l’impacte, des d’avui, dilluns 16 de març, i durant les dues properes setmanes, les nostres oficines romandran tancades al públic.

Tot i així donarem continuïtat a la nostra tasca facilitant tot el possible el treball des de casa. El nostre equip d’advocats i assessors es posaran en contacte amb les persones amb visites ja programades, per tal que rebin telefònicament l’assessorament jurídic en estrangeria.

La resta de les nostres activitats previstes a l’Associació AMIC-UGT es cancel·len.

Us anirem informant dels canvis que, en la mesura de les nostres possibilitats, poguéssim adoptar per continuar oferint el servei d’assessorament jurídic en estrangeria. 

Per a més informació, posem a la vostra disposició aquest telèfon i correu d'AMIC:

Tel: 642 87 94 19 /  Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la

 

Barcelona, 16 de març de 2020 

 
NOTA INFORMATIVA EN RELACIÓ ALS SERVEIS DE TRAMITACIÓ D’INFORMES D’ESTRANGERIA

Circular informativa de la Generalitat de Catalunya 

Aquest dissabte s’ha publicat al Butlletí Oficial de l’Estat, número 67, el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.

L’article 7 d’aquesta norma fa una llista de les activitats per a les quals es permet la circulació per les vies publiques, que no inclou la realització de gestions administratives, entre les quals hi hauria la tramitació dels informes requerits en els procediments d’estrangeria.

La disposició addicional tercera estableix la suspensió dels terminis per a la tramitació de tots els procediments administratius de les administracions públiques, des de l’entrada en vigor del Reial Decret, el passat dissabte 14 de març.

El còmput dels terminis es reprendrà a partir del moment en que perdi vigència l’estat d’alarma decretat. D’acord amb la resolució del secretari general del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de 14 de març, per la qual s’aprova el Pla de contingència enfront el virus SAR SCoV-2, s’ha tancat a l’atenció al públic i al treball administratiu a les dependències de Calàbria 147, anul·lant-se qualsevol activitat d’atenció presencial al públic i de tramitació dels informes d’estrangeria.

Si podem oferir una tramitació electrònica o telemàtica dels informes d’estrangeria, informarem de la seva operativitat als ens locals i a la ciutadania en general a través dels mitjans telemàtics disponibles. 

Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania, Generalitat de Catalunya  

 

 

 


 

 
<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Resultats 17 - 24 de 408



Agenda d'AMIC-UGT

Sense esdeveniments

BLOCS DE LES NOSTRES CAMPANYES


 


Image