AMIC-UGT APOSTA PER LA FORMACIÓ A LLEIDA PDF Imprimir a/e

ACTE D’ENTREGA DE DIPLOMES CURS DE MILLORA DE LA QUALITAT EN EL SERVEI A LA FLECA I A LA PASTISSERIA.

16 de desembre de 2010 a les 12.00 hores. Sala d'actes de la UGT de Lleida. Av. Catalunya, 2.

profit2.jpg

El Curs de millora de la qualitat en el servei a fleques i pastisseries (del programa PROFIT) organitzat per AMIC-UGT amb la col·laboració de la Federació Agroalimentària de la UGT  i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, va tenir per objectius: formar futurs o actuals treballadors i treballadores per tal que adquireixen les tècniques de servei específiques de l’ofici i, donar resposta a les necessitats dels establiments del nostre país, ja que avui en dia, es necessita poder disposar d’un personal ben preparat que prestigiï l’ofici i pugui satisfer en tot moment les necessitats de la clientela.

L’acte d’entrega de diplomes de finalització del curs i aprofitament estarà presidit per el Sr. Jaume Profitós i Martí, Cap de l’Unitat de Formació Profit; Rosa Palau, secretaria general de la UGT de Lleida i  Rosa Guixes, coordinadora territorial de l’Associació AMIC-UGT.