ACTE D’ENTREGA DE DIPLOMES A MALGRAT DE MAR PDF Imprimir a/e

CURS DE MILLORA DE LA QUALITAT EN EL SERVEI A LA FLECA I A LA PASTISSERIA

pastisseria_i_fleca.jpg

20 de gener de 2010 a les 12.00 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Malgrat de Mar (C/ Carme 30, 1ª planta).

L’acte d’entrega de diplomes de finalització del curs i aprofitament estarà presidit per l’alcaldessa de Malgrat de Mar, Sra. Conxita Campoy i Martí; La regidora d’Acció Social i Ciutadania, Sra. Anna Raja; Marta Sendra en representació del Cap de l’Unitat de Formació Profit de la Generalitat i Janette Vallejo, portaveu d’AMIC-UGT de Catalunya.

El Curs de millora de la qualitat en el servei a fleques i pastisseries (del programa PROFIT) organitzat per AMIC-UGT amb la col·laboració del  Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, va tenir per objectius: formar futurs o actuals treballadors i treballadores per tal que adquireixen les tècniques de servei específiques de l’ofici i, donar resposta a les necessitats dels establiments del nostre país, ja que avui en dia, es necessita poder disposar d’un personal ben preparat que prestigiï l’ofici i pugui satisfer en tot moment les necessitats de la clientela.