AMIC-UGT INFORMARÀ SOBRE LA VAGA GENERAL A LA MOSTRA D'ASSOCIACIONS DE BARCELONA PDF Imprimir a/e

En el marc de la campanya de mobilització contra la reforma laboral i de participació a la vaga general del 29 de setembre, la UGT de Catalunya i AMIC organitzen una acció informativa a la Plaça Catalunya, dins la 15ª Mostra d’Associacions de Barcelona, Mercè 2010.

L’acció consistirà en el repartiment de material informatiu (octavetes en diversos idiomes, cartells, entre altres) i explicarem com la Reforma laboral afecta als treballadors i treballadores, i com tindrà una incidència especial en la població estrangera no comunitària sotmesa a la normativa d’estrangeria i que ja forma part del mercat de treball espanyol.

Aquesta serà del 24 al 26 de setembre, de 11:00 del matí a les 20 hores.