AMIC-UGT INFORMA A LES PERSONES IMMIGRADES SOBRE ELS MOTIUS DE LA VAGA GENERAL PDF Imprimir a/e

AMIC-UGT de Catalunya fa unes setmanes ha iniciat una campanya informativa sobre els motius de la Vaga general del proper 29 de setembre

Aquesta campanya està dirigida a totes les persones immigrades que hi viuen a casa nostra.  Es tracta d’explicar als treballadors i treballadores d’origen estranger la Reforma laboral que proposa el Govern i com afecta a la classe treballadora. Perquè han convocat la vaga general els sindicats i perquè és necessari participar-hi.

AMIC-UGT de Catalunya conjuntament amb el CITE han elaborat materials en diversos idiomes i que durant aquests dies és repartiran als comerços regentats i freqüentats per les persones immigrades.

El calendari d’accions per els propers dies és el següent:

• 14 setembre, de 9:30 a 14 hores, els comerços de Lleida
  • 15 de setembre, de 09.30 h a 14 hores, al barri del Raval (actuació conjunta amb el CITE)
  • 16 de setembre, de 16.30 h a 21 hores, al barri del Fondo de Santa Coloma de Gramenet i a Badalona (actuació conjunta amb el CITE)
  • 15 de setembre, en horari de matí als comerços de Mollerusa
  • 17 de setembre, de 11:00 a 14:00, al barri de Poble Sec
  • 17 de setembre, de 13:00 a 17 hores, Mesquites i Poliesportiu (zona del Raval)
  • 21 de setembre, de 16 h a 21 hores, als barris de la Torrassa i Santa Eulàlia, de l'Hospitalet de Llobregat (actuació conjunta amb el CITE)
  • 23 de setembre, al matí anirem als comerços de Tàrrega (actuació conjunta amb el CITE)
  • 23 de setembre, tarda pels comerços de Lleida (actuació conjunta amb el CITE)
  • 24, 25 i 26 de setembre- En horari de matí i de tarda, 15ª Mostra d'Associacions de Barcelona, Mercè 2010.