DONA IMMIGRADA I MERCAT DE TREBALL PDF Imprimir a/e

LES TREBALLADORES IMMIGRADES PATEIXEN UN 10% MÉS D'ATUR QUE LES AUTÒCTONES

Les dones d'origen estranger cobren un 50% menys que el sou mig d'un treballador home autòcton

La secretària d'Igualtat i Polítiques Socials de la UGT de Catalunya, Raquel Gil, i la Janette Vallejo, portaveu de l'Associació d'Ajuda Mútua d'Immigrants (AMIC-UGT de Catalunya) han presentat en roda de premsa l'informe 'Dona immigrada i mercat de treball. La precarietat, primer pas cap a l'explotació laboral', que se centra en les conseqüències que la crisi econòmica està tenint per a les dones immigrades, un col·lectiu doblement estigmatitzat pel mercat laboral.

Segons l'informe, les dones immigrades pateixen un 10% més l'atur que les treballadores autòctones. Tanmateix, el nostre sindicat denuncia que les dones d'origen estranger cobren de mitjana un 50% menys del que cobren de mitjana els treballadors homes autòctons.

En aquest enllaç podeu trobar l'informe 'Dona immigrada i mercat de treball. La precarietat, primer pas cap a l'explotació laboral',

Per a més informació podeu contactar amb la secretària d'Igualtat i Polítiques Socials de la UGT de Catalunya, Raquel Gil: 687 83 37 27.

5 d'agost de 2010