TREBALLEM PER LA DIGNIFICACIÓ DE LA FEINA. AMIC al SAIER PDF Imprimir a/e

Active Image  El Servei d'Atenció a Immigrants, Estrangers i Refugiats (SAIER) de l'Ajuntament de Barcelona és un dels serveis de referència a la ciutat des de l’any de 1989.  20 anys treballant per a l'acollida de la població nouvinguda.

Les accions que duu a terme el SAIER es fan en el marc d'un conveni en el qual participen ACSAR, CITE, AMIC , Creu Roja , el Col•legi d'Advocats i el Consorci per a la Normalització Lingüística.

El servei està adreçat a persones nouvingudes que tinguin necessitats d'atenció específiques relacionades amb el seu procés d'acollida (acompanyament de sol•licitants d'asil o refugi, assessorament legal, programes d'inserció social i laboral, acompanyament lingüístic i cultural, etc.).

Les entitats que formen part del SAIER uneixen els seus esforços amb l’objectiu comú d’oferir un servei públic , gratuït i de qualitat a la ciutadania. En aquest sentit, l’Associació AMIC va a començar a prestar serveis al SAIER a partir de l’any de 1998. El objectiu de la nostra entitat és aconseguir la plena integració de la població immigrada. Treballem per la dignificació de la feina. Treballem per la feina de qualitat!

Entre els serveis que donem a través del SAIER

• Assessorament i orientació formativa (continua, ocupacional, reglada, etc).
• Informació sobre l’accés a l’habitatge (pisos protegits, tràmits, drets i deures, ajudes,etc.)
• Assessorament i inserció laboral (eines per a la recerca de feina, suport redacció currículums, cartes de presentació, etc.)
• Assessorament sobre homologació i convalidació d’estudis estrangers (universitaris i no universitaris).
• Espai d’autoconsulta.

Avinguda Paral•lel, 202 • Telèfon: 932 562 700