VAGA DEL SECTOR PÚBLIC PDF Imprimir a/e
8 DE JUNY PLANTA CARA!

planta_vaga.jpgLa UGT de Catalunya ha convocat els treballadors i les treballadores de la funció pública a mobilitzar-se contra la retallada dels seus salaris, la congelació de les pensions i altres retallades socials previstes en les mesures anunciades pel govern central i pel govern de la Generalitat.

A Catalunya estan convocats a la vaga més de mig milió d'empleats públics.

Manifestacions i concentracions:

•  Barcelona. 12 hores. Manifestació de Plaça Universitat a Plaça Sant Jaume. Al final de la manifestació, es llegirà el manifest. Assistirà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.
  • Girona. 12 hores.  Manifestació.  De la subdelegació del Govern (Avinguda 22 de juny)  fins a la seu de la Generalitat.
  • Tarragona. 12 hores.  Manifestació.   De Plaça de l'Ajuntament  a la subdelegació del govern (Plaça imperial Tarraco).
  • Lleida. 18 hores.  Manifestació. Inici: Plaça Víctor Siurana (davant del rectorat de la Universitat)   fins a la subdelegació de Govern
  • Tortosa. 12 hores. Concentració. Plaça Alfons XII.