MOSTRA D’ENTITATS DEL BESÒS I EL MARESME 2010 PDF Imprimir a/e

standamic.jpg AMIC –UGT de Catalunya a la MOSTRA D’ENTITATS FESTA MAJOR 2010. Organitza: Les Associacions de veïns i veïnes

Són molts i diversos els agents que intervenen a Catalunya en el camp de la integració social, hi ha una gran diversitat d’entitats que, majoritàriament representen, defineixen i coordinen els col·lectius presents al nostre territori. AMIC en aquest sentit, participa en les activitats dutes a terme per les entitats que promouen la inclusió social de les persones immigrades.

traves de la mostra d'entitats informem per a empoderar.  La base per a l’empoderament dels grups més vulnerables (principalment les dones i joves immigrants) és l’accés a la informació, i al coneixement.  En aquest sentit, estem reforçant la nostra participació en la societat a través de jornades, mostres d’entitats, fòrums diversos, etc per a fer arribar a la població immigrada i que difícilment accedeix a les nostres oficines, tota la informació necessària per a assolir la seva autonomia laboral i social.

¡Visita l’estand d’AMIC!   12 DE JUNY DE 2010 De 10h a 20h Rambla Prim /Ferrer Bassa