AMIC-UGT OBRE OFICINES AL VENDRELL I AMPOSTA PDF Imprimir a/e

L'entitat oferirà un servei gratuït d'orientació per a la població immigrada així com a la societat en general, per afavorir la igualtat d'oportunitats, la convivència i la integració social.

L'Associació d'Ajuda Mútua a d'Immigrants de Catalunya, entitat sense ànim de lucre que treballa per a la integració dels nous catalans, obrirà oficines al Vendrell i Amposta, seguint així el seu pla d'expansió a la demarcació de Tarragona.

AMIC està present en tot el territori de Catalunya a través d'una xarxa de més de 50 oficines. Totes les actuacions es realitzen amb la perspectiva de seguir contribuint a la construcció d'una societat cada vegada més plural, on es respectin les diferències individuals i culturals, en el marc dels valors democràtics, i amb una sensibilitat especial pel respecte als drets dels treballadors.Cal destacar que l'oficina del Vendrell té especial rellevància a causa de la presència de formacions xenòfobes a la zona del Baix Penedès que posen en perill la convivència en un territori d'especial intercanvi cultural com ha estat sempre el Penedès.

En aquest sentit, Jordi Gené, Responsable d'AMIC a la demarcació de Tarragona ha destacat que "AMIC pretenem conscienciar i formar part de la necessària convivència a la zona del Baix Penedès, per tant serem una eina que ajudarà a enfortir el diàleg entre cultures".

El treball d'AMIC l’avalen més de 17 anys d'experiència en el camp de la immigració i compta a més a més amb el suport de la Unió General de Treballadors de Catalunya en l'àmbit laboral i sindical. Es treballen fonamentalment cinc aspectes:

• Assessorament jurídic en estrangeria
  • Orientació formatiu laboral
  • Treball comunitari i mediació intercultural
  • Sensibilització
  • Formació

Horaris d'atenció:

El Vendrell: cada dimecres de 9.30h a 13.00h Amposta: cada dos dijous. de 16.00h a 19.30h