INAUGURACIÓ DE L'EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA D'AMIC-UGT A LLEIDA PDF Imprimir a/e

Inauguració de l’exposició fotogràfica “Dos Continents, dues famílies, un lloc on viure”, dimarts 25 de maig de 2010, a  les 18.30h a la sala d’actes de la Biblioteca Pública de Lleida.

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida i amb el suport de la Direcció de la Biblioteca Pública d’aquest municipi, davant el context en el qual ens trobem, volem promoure el fet migratori en clau positiva.  Cal compartir experiències i coneixements que ens portin a una millor convivència i cohesió social.

Presentació de l’obra a càrrec de: Raquel Gil Eiroá, Secretària d’Igualtat i Polítiques Socials de UGT, presidenta d’AMIC. Maria Rosa Ball Papiol, Regidora de Drets Civils, Cooperació i Immigració de l’Ajuntament de Lleida. Rosa Palau Teixidó, Secretària General de la UGT- Terres de Lleida. Raimon Moreno, Fotògraf i sindicalista.

A través d’aquesta exposició, volem reflectir la normalitat que suposa viure a un mateix lloc.  “Una mirada fotogràfica sobre les persones immigrades i les seves inquietuds, esperances, ganes de viure, participant a nivell social, portant els fills a l’escola, anant a la plaça, gaudint de les tradicions, en resum participant de tot com qualsevol ciutadà”  Raimon Moreno, fotògraf.

Podeu visitar l'exposició  del 24 al 5 de juny de 2010

De dilluns a divendres, de 10 a 20.00h i el dissabte de 10 a 14.00h