NOTA INFORMATIVA EN RELACIÓ ALS SERVEIS DE TRAMITACIÓ D’INFORMES D’ESTRANGERIA PDF Imprimir a/e

Circular informativa de la Generalitat de Catalunya

Aquest dissabte s’ha publicat al Butlletí Oficial de l’Estat, número 67, el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.

L’article 7 d’aquesta norma fa una llista de les activitats per a les quals es permet la circulació per les vies publiques, que no inclou la realització de gestions administratives, entre les quals hi hauria la tramitació dels informes requerits en els procediments d’estrangeria.

La disposició addicional tercera estableix la suspensió dels terminis per a la tramitació de tots els procediments administratius de les administracions públiques, des de l’entrada en vigor del Reial Decret, el passat dissabte 14 de març.

El còmput dels terminis es reprendrà a partir del moment en que perdi vigència l’estat d’alarma decretat. D’acord amb la resolució del secretari general del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de 14 de març, per la qual s’aprova el Pla de contingència enfront el virus SAR SCoV-2, s’ha tancat a l’atenció al públic i al treball administratiu a les dependències de Calàbria 147, anul·lant-se qualsevol activitat d’atenció presencial al públic i de tramitació dels informes d’estrangeria.

Si podem oferir una tramitació electrònica o telemàtica dels informes d’estrangeria, informarem de la seva operativitat als ens locals i a la ciutadania en general a través dels mitjans telemàtics disponibles.

Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania, Generalitat de Catalunya

Agenda d'AMIC-UGT