TROBADA BCN CIUTAT DIVERSA, 17 DE NOVEMBRE PDF Imprimir a/e

trobada_dentitats.jpg

Les entitats que conformem el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona i l’Ajuntament d’aquesta ciutat, us convidem a la Trobada BCN Ciutat Diversa que tindrà lloc el proper diumenge 17 de novembre,
de 11 a 19 hores al Passeig de Lluís Companys- Arc de Triomf.

La Trobada BCN Ciutat Diversa és una diada festiva i reivindicativa adreçada a tota la ciutadania per mostrar, compartir i gaudir la diversitat de la nostra ciutat.

Enguany, el tema central de l'any que treballa el Consell és  Persones migrades i envelliment. Estarà present en la Trobada, junt amb moltes activitats lúdiques i participatives a l'entorn dels eixos del Consell: interculturalitat, drets, igualtat, diàleg i sobretot, Festa! El Programa el podeu consultar en digital, o en paper el dia de la Trobada.

A l'escenari i a les diferents carpes o espais hi trobareu més de 80 activitats: actuacions musicals, ludoteca, col·loquis, exposicions, photocalls, tallers, jocs interactius...  per a infants i adults, i molt més!

Visita l’estand d’AMIC-UGT!  Participa al nostre concurs “Què saps de drets laborals i de l’envelliment actiu?”

T'hi esperem!

#BCNCiutatDiversa