NOU EDIFICI DEL SAIER PDF Imprimir a/e

saier.jpg
Foto: Ajuntament de Barcelona

L’edifici nou del Servei d’Atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats de Barcelona (SAIER)  ha obert les portes per adaptar-se a les noves necessitats d’atenció, amb una millora del servei que té en compte l’increment de l’arribada de persones sol·licitants d’asil a la ciutat.

El SAIER és un servei municipal que ofereix informació i assessorament sobre immigració, refugi, emigració i retorn voluntari a qualsevol persona que visqui a la ciutat de Barcelona. L’Ajuntament de Barcelona comparteix amb diferents entitats la gestió d’aquest servei públic, gratuït i especialitzat.

El nou espai disposa del servei de primera acollida (c/ Tarragona, 141). Per mitjà d’entrevistes, el personal municipal detecta les necessitats i el grau d’emergència de les persones usuàries i n’analitza la situació per oferir-los el millor assessorament. En aquest edifici també es troben els serveis gestionats per l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants de Catalunya (AMIC) i els del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL).

Però aquest no és l’únic edifici: a l’avinguda del Paral·lel i al carrer de la Font Honrada hi ha els altres equipaments que formen la totalitat del SAIER.

Més informació: https://ajuntament.barcelona.cat/novaciutadania/es/servicio-de-atencion-inmigrantes-emigrantes-y-refugiados-saier

Agenda d'AMIC-UGT

Sense esdeveniments