L’Ajuntament de BCN i AMIC-UGT conclouen amb èxit la seva participació en el projecte CITIES GROW PDF Imprimir a/e

L’Ajuntament de Barcelona i l’Associació AMIC-UGT van concloure l’any passat la mentoria de l’Ajuntament de Riga, Letònia, per a la creació del primer servei municipal d’acollida a la ciutat, dins el projecte CITIES GROW per a la integració de les persones migrades a través de l’activitat econòmica a les ciutats europees.

El disseny d’aquest servei, que es va dur a terme durant 2017 i 2018, té un del seus eixos estratègics més importants en la inserció laboral de la població estrangera a partir de la capitalització de les competències professionals i les titulacions del país d’origen o bé a partir de la formació contínua i el reciclatge professional.

Per aquest motiu, l’Ajuntament de Barcelona va proposar a l’Associació AMIC participar en la mentoria de la ciutat de RIGA, per considerar la seva ampla experiència en els camps de l’assessorament per a l’homologació de títols estrangers i l’acreditació de competències professionals, l’orientació formativa i la inserció laboral de persones estrangeres.

Més informació en aquest enllaç

foto_representants_ciutats.jpg