NOVA WEB D'AMIC-UGT PDF Imprimir a/e

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT de Catalunya) us dóna la benvinguda  a aquest portal que té com a objectiu continuar oferint serveis de qualitat i donar resposta a les necessitats i exigències d’un món cada vegada més virtual.

El nou portal s’adreça a tots els públics, des de tècnics i professionals dels diversos àmbits relacionats amb la immigració fins a les persones nouvingudes a Catalunya, així com a qualsevol persona interessada a conèixer la realitat de la immigració i del treball de l’Associació AMIC.

Posem a la vostra disposició aquesta eina, un espai per a la reflexió i coneixement del fet migratori per fer front a un dels reptes socials més importants del nostre temps: la interculturalitat.