AMIC-UGT FA UNA CRIDA A LA MOBILITZACIÓ DES DELS CENTRES DE TREBALL PER COMBATRE EL RACISME PDF Imprimir a/e

I també a participar dissabte en la manifestació #23MStopVox convocada per la plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme.

20190313_141347.jpgEn el marc del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Discriminació Racial, l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC – UGT de Catalunya) fa una crida a la mobilització des dels centres de treball per combatre la xenofòbia i el racisme, i a la participació en la manifestació del proper dissabte #23MStopVox.

Davant els atacs a drets fonamentals, la dignitat humana, la llibertat, la igualtat, la democràcia i la convivència, i davant l’auge de la ultradreta i la radicalització de la dreta a escala global amb les seves propostes xenòfobes, racistes i masclistes, fem una crida als treballadors i les treballadores a fer front a aquest fenomen que amenaça la democràcia i la convivència.

En el dia a dia, des dels centres de treball, i també participant en la gran mobilització convocada per la plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (de la qual forma part la nostra organització sindical) el proper dissabte, 23 de març, a les 17 hores al Passeig de Gràcia de Barcelona.

Llegir més

Agenda d'AMIC-UGT