SEMINARI D'EDUCACIÓ CÍVICA I ELECTORAL PDF Imprimir a/e

cartell_odem_seminari_dret_a_vot_dels_estrangers_a_les_municipals.jpg

Us convidem al Seminari d’educació cívica i electoral organitzat per l'associació observadors i observadores per la democràcia (ODEM), amb la col·laboració d'AMIC-UGT de Catalunya i l´Ajuntament de Barcelona.

El proper dilluns 19 de Novembre de 17h a 20h a la sala de les columnes de la seu d'UGT de la Rambla de Santa Mònica.

La jornada té com a objectiu sensibilitzar a la població  estrangera en educació cívica i electoral de cara a les eleccions municipals del 2019 i, per altra banda, al públic en general ja que moltes persones desconeixen la manca de drets polítics que pateixen una part important dels veïns i veïnes a casa nostra.

En la taula rodona debatrem sobre les dificultats que tenen els estrangers que no pertanyen a la Unió Europea per accedir al cens electoral. Així mateix, ens referirem a les nacionalitats que tenen convenis de reciprocitat i podran votar l´any vinent.

Consulteu aquí el  Programa

Inscripcions al correu Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la o al telèfon 93 304 68 41

Següent >

ALTRES INFORMACIONS