AMIC-UGT a la Trobada d'entitats de Barcelona, 4 de novembre PDF Imprimir a/e

cartel_trobada_dentitats.jpg

El proper diumenge 4 de novembre, el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona (CMIB), les entitats i l’Ajuntament de Barcelona, organitzem un any més la Trobada BCN Ciutat Diversa, una diada festiva i reivindicativa adreçada a tota la ciutadania per mostrar, compartir i gaudir la diversitat de la nostra ciutat.

Enguany, el tema central de la trobada és    Persones immigrades i discriminació en el dret a l'habitatge

una problemàtica que afecta a tota la població i que té unes implicacions específiques en el cas de persones d'origen divers per la seva condició migrant. A les 18:30 la cercavila cridarà a la lectura del Manifest: Pel dret a un habitatge digne i sense discriminacions.  A Barcelona, hi cabem totes.

A l'escenari i a les diferents carpes o espais hi trobareu més de 80 activitats: actuacions musicals, teatre, col·loquis, exposicions, tallers, jocs interactius...  per a infants i adults, i molt més!
Hi haurà la biblioteca vivent, i també una Jornada, a la carpa Auditori, amb taules rodones i un audiovisual sobre el tema.
Consulta aquí tot el Programa.

Hi col·laborem prop de 60 entitats, la Oficina per la No Discriminació (OND) i el Programa BCN Interculturalitat.

Visita el nostre stand d'AMIC-UGT a la Carpa d'Acollida!

Statistics

OS: Linux o