25è Aniversari de l'Associació AMIC-UGT DE CATALUNYA PDF Imprimir a/e

cabecera_twitter_amic3.png

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC) va néixer l’any 1993 al si de la UGT de Catalunya per a donar resposta al creixent fenomen de la immigració global a casa nostra. Tenim, per tant, 25 anys, i ho volem celebrar amb tu el proper 26 d’octubre a les 12 hores a la nostra nova seu a la Rambla del Raval, 29, baixos, de Barcelona.

Volem fer bagatge de la feina feta al servei de les persones nouvingudes. Avui UN MILIÓ de catalanes i catalans encara tenen la condició de persones “estrangeres” i, per tant, tenim per davant encara molta feina per fer als nostres 35 punts d’atenció repartits arreu del territori català.

Comptarem, amb la participació de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT i promotor indispensable del naixement d’AMIC; David Papiol, actual president de l’entitat; Rosa Guixes, coordinadora d’AMIC a les Terres de Lleida; Mariana Isla, directora d’AMIC, i Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya.

Vine a celebrar-ho amb nosaltres!

Confirmacions al correu: Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la / Telèfon: 93 304 68 41

Statistics

OS: Linux o