AMIC-UGT DE COL·LABORA AMB EL CONSELL COMARCAL DEL BAIX LLOBREGAT EN UN NOU SERVEI D'ESTRANGERIA PDF Imprimir a/e

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC – UGT de Catalunya) col·labora amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat per posar en marxa un nou servei gratuït d’assessorament en matèria d’estrangeria, orientació laboral i assessorament d’acollida. Aquest és un servei pilot que s’inicia avui dimecres 26 de setembre i durarà fins al Nadal d’enguany.

El desplegament d’aquest servei té per objectiu atendre persones estrangeres dels municipis de menys de 20.000 habitants (Abrera, Begues, Castellví, Cervelló, Collbató, Corbera de Llobregat, Pallejà, La Palma de Cervelló, El Papiol, Sant Climent de Llobregat, Sant Esteve Sesrovires, Sant Just Desvern, Santa Coloma de Cervelló, Torrelles i Vallirana), així com oferir suport i assessorament als i les tècniques d’aquests municipis.

El servei d’assessorament presencial per a persones estrangeres es prestarà al Consell Comarcal del Baix Llobregat (N-340, km 1249, Sant Feliu de Llobregat) els dimecres de matí i de tarda (horaris alterns: de 10 a 14h i 15 a 19h).
Es pot demanar cita prèvia:

• Adreçant-se als serveis socials de l’ajuntament del municipi.
  • Trucant al telèfon 93 685 24 00.

El nou servei se suma al conjunt de recursos gestionats per AMIC-UGT de Catalunya i que compta amb el suport de l’administració per atendre la diversitat i les especificitats que comporta el fet migratori i l’acollida.

Següent >

Statistics