TALLER "HISTÒRIES DE VIDA DE DONES REFUGIADES", A BARCELONA PDF Imprimir a/e

cartell_taller_histries_de_vida_de_dones_refugiades_001.jpg

Amb la crisi de persones refugiades a Europa, emergeixen o prenen més força diverses manifestacions de la violència masclista contra les dones refugiades i sol·licitants d’asil. Diversos organismes i institucions internacionals han assenyalat la urgència de promoure mesures per a prevenir la violència masclista contra les dones refugiades.

En el marc del projecte europeu "Building a safety net for migrant and refugee women", la Fundació Surt organitza un taller sobre les violències de gènere en el país d’origen, al llarg de les rutes migratòries o una vegada al país d’acollida.

El taller, amb una metodologia participativa, busca oferir una imatge dels procesos migratoris actuals de les dones, afavorir la reflexió a partir de històries de vida reals i aportar exemples de bones pràcticas per a donar-lis veu.

El taller és gratuït i va adreçat al conjunt de professionals i càrrecs de la UGT i 'd'AMIC i  tindrà lloc els dijous 20 de setembre de 10h a 12h a la sala de reunions d'AMIC als baixos de la Rambla del Raval, 29. Barcelona. Preguem confirmació d'assistència al mail Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la , o tlf 933046841. L'espai té cabuda per a 20 persones.

Us hi esperem!

Statistics