JORNADA DE DEBAT SOBRE ELS DRETS POLÍTICS DE LA NOVA CIUTADANIA, 8 DE JUNY PDF Imprimir a/e

portada_dones.png

Divendres 8 de juny

Sala de Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya

(Rambla de Santa Mònica 10, de Barcelona).

Descàrrega el PROGRAMA

Inscripcions a través d'aquest formulari

Vine a la jornada!

Suma't al moviment 13.2!

Pels teus drets, lluita!

#VolemVotar*

#Som1Milió

#ReformadelaConstitució

Per què aquest debat?

Gairebé un milió de persones majors d’edat residents a Catalunya no té drets polítics plens, i menys de la meitat podria votar a les eleccions municipals, en virtut dels acords internacionals de reciprocitat. A l’estat espanyol la xifra ronda els 4 milions de persones. 4 dècades després de l’aprovació de la Constitució de 1978, cal abordar molts debats, moltes actualitzacions, també aquesta qüestió. Com afavorir la inclusió política? Es pot construir la Catalunya “un sol poble” des de l’apartheid polític d’un milió de persones? Es mou alguna cosa a la societat? Estem davant d’un nou moviment sufragista per al segle XXI a Europa i al món? Des de l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) ens plantegem aquestes preguntes i volem començar a tenir respostes en aquesta jornada.