FORMACIÓ DEL MÒDUL B: CONEIXEMENTS LABORALS, A BARCELONA PDF Imprimir a/e
Sample Image

Avui, 23 de març de 2018, hem finalitzat a l'AMIC-UGT de Catalunya la formació del "Mòdul B: Coneixements laborals" de les formacions impulsades per la Xarxa Laboral de la Fundació Tot Raval, formació dirigida a persones en situació irregular.

Les entitats membres de la Xarxa Laboral del Raval (XLR) han posat en marxa dos itineraris formatius per a persones en situació irregular amb l’objectiu de dotar de més eines a aquestes persones i començar a elaborar estratègies conjuntes entre les entitats que els atenen. Aquesta iniciativa sorgeix després que des de la XLR s’hagi detectat un increment de demandes de persones en situació irregular amb situacions molt complexes i la indefensió i manca de recursos de les entitats i l'administració per atendre’ls.

Entitats de la Xarxa Laboral Tot Raval: AMIC- UGTAnem per Feina, Associació Estel Tàpia, Associació per a joves TEB, Càritas, Casal dels Infants per l’acció social als barris, Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, El Lloc de la Dona, Fundació C.O. Joan Salvador Gavina, Fundació Escó, Fundació SURTImpulsem SCCL, Probens, Ravalnet, Servei Solidari, USOC (Àrea Immigració), Fundació Benallar i Fundació Tot Raval.