JORNADES EL DRETS LABORALS I ECONÒMICS DE LES PERSONES MIGRADES PDF Imprimir a/e

En les Jornades sobre derechos laborales y derechos económicos de les persones migrades organitzades per l'Assemblea Catalana per la Pau amb la col·laboració d'AMIC-UGT, Fundació Sindicalistes Solidaris (UGT), Fundació Pau i Solitaritat i CITE DE CCOO de Catalunya.

Jornada 2- Sinergies en la defensa dels drets humans i laborals en el cicle migratori, amb  amb especial incidència en la situació de les donesmigrades, aquí a Catalunya amb la MarianaIsla de Associació AMIC-UGT i a Tunísia, amb la Fathiya Azmani-Saidi de l'Union de l'Action Féministe Tanger. També ha intervingut la Naima Haj M’Barek ep. Hammani de la UGTT -  que ha dit que les dones pateixen molt més que els homes en les migracions: violència i precarietat molt més intensa encara.

jornada_sobre_los_derechos_de_las_personas_migrantes_acpp_1.jpg