PEL DRET AL VOT PDF Imprimir a/e

El proper 1 d'octubre els ciutadans i ciutadanes de Catalunya estaven convocats a exercir democràticament el seu dret a vot, a decidir en llibertat l'estatus polític vers l'Estat Espanyol.  Malauradament, centenars de milers de residents estrangers no tindràn l'oportunitat de manifestar la seva opinió sobre un assumpte que afectarà el seu futur con a qualsevol persona amb nacionalitat espanyola.

Des de l’associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT), con fa anys ho venim reivindicant, instem als governs, societat civil i a la ciutadania en general a assumir un compromís ferme i a treballar perquè totes les persones que viuen a Catalunya tinguin accés al dret vot i puguin participar plenament en la construcció d'aquest gran país.

Agenda d'AMIC-UGT

Sense esdeveniments