Vaga General

Iniciar sessió

Recuperar contrasenya?
Vols registrar-te? Fes-ho aquí

MANIFEST DE CONDENA ALS ATACS I DE DEFENSA DEL MODEL DE CONVIVÈNCIA EN LA DIVERSITAT PDF Imprimir a/e
dhwbm0uwaaapkab.jpg
La Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona, òrgans de participació de les entitats que treballem per a l’acollida i la convivència adscrits a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona, hem celebrat ahir una reunió extraordinària conjunta.

La convocatòria, on hem assistit una trentena d’entitats de la vuitantena d’entitats representades, ha servit per llegir un comunicat conjunt on condemnem de forma rotunda els atacs del passat dijous i on ens hem refermat en la defensa d’un model de convivència en la diversitat i inclusiu, que continuï apostant per l’acollida de persones migrades i refugiades. La lectura ha anat a càrrec de Bombo N’Dir Fall, com a portaveu de la Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i de Rodrigo Araneda, en representació del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona.

La consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, ha afirmat que “continuarem defensant el model de convivència que és antagònic a l’odi que volen implementar aquests actes terroristes” i ha volgut posar en relleu la voluntat de “seguir al costat de totes les persones, construint la llibertat dia a dia, sense por i convivint tots junts com una societat integradora”. Finalment, la consellera ha cridat a participar de la manifestació que se celebrarà dissabte deixant clar que no tenim por i que ens refermem en la convivència i el diàleg.

Al seu torn, el tinent d’alcaldia de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, Jaume Asens, ha destacat que “la millor vacuna i anticossos contra els discursos d’odi és l’aposta per la diversitat que existeix a Barcelona i Catalunya” i ha subratllat que “l’odi no és venç amb més odi sinó refermant el model de convivència, de lluita contra les desigualtats, de defensa dels drets humans i d’acollida de persones refugiades, que precisament fugen del mateix horror que es va viure a la Rambla”.
Les entitats hem acordat participar a la manifestació convocada per dissabte vinent en un sol bloc i sota el lema “Contra l’odi, un sol poble”.

Comunitat conjunt de la Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d'Immigració de l'Ajuntament de Barcelona

ALTRES INFORMACIONS