Vaga General
Vaga general

CURS DE MILLORA DE LA QUALITAT EN EL SERVEI A LA FLECA I A LA PASTISSERIA PDF Imprimir a/e

Acte d’entrega de diplomes el. 12 de març de 2010 a les 10.00 h. Sala de Columnes de la UGT de Catalunya, Rambla Santa Mònica, 10. Barcelona

pastisseria_i_fleca.jpg

El Curs de millora de la qualitat en el servei a fleques i pastisseries (del programa PROFIT) organitzat per AMIC, la Federació Agroalimentària de la UGT i la Secretaria de Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya, va tenir per objectius: formar futurs o actuals treballadors i treballadores per tal que adquireixen les tècniques de servei específiques de l’ofici i, donar resposta a les necessitats dels establiments del nostre país, ja que avui en dia, es necessita poder disposar d’un personal ben preparat que prestigiï l’ofici i pugui satisfer en tot moment les necessitats de la clientela. L’acte d’entrega de diplomes de finalització del curs i aprofitament estarà presidit per el Sr. Jordi Cuyàs, Director de Promoció del Comerç de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Raquel Gil, presidenta de l’Associació AMIC-UGT i la Sra. Trinidad Orante Cañete, Secretària de Formació i Política d'Igualtat de la Federació Agroalimentària de la Unió General de Treballadors

ALTRES INFORMACIONS