RODA DE PREMSA A GRANOLLERS, 16 DE MARÇ DE 2017 PDF Imprimir a/e

denuncia-explotacio-laboral

La UGT i AMIC presenten a la comarca del Vallès Oriental una campanya contra l’explotació laboral de les persones estrangeres

El sindicat va atendre l’any passat 1.197 consultes de persones immigrants a la comarca

La UGT del Vallès Oriental i l’AMIC presentaran demà dijous  en roda de premsa a Granollers la campanya del sindicat per denunciar l’explotació laboral que pateixen les persones estrangeres i sensibilitzar els propis treballadors afectats perquè ho denunciïn, ja que pot derivar en la seva irregularitat i expulsió del país.

A la roda de premsa també es presentarà la memòria 2016 de l’AMIC a la comarca del Vallès Oriental. Amb el suport de la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de la Llagosta, així com amb la col·laboració de l'Ajuntament de Mollet del Vallès i de Granollers, l’entitat va atendre l’any passat 1.197 consultes de persones estrangeres, 192 persones més que en l’any 2015.

A la roda de premsa hi intervindran David Papiol, president d’AMIC-UGT de Catalunya; Mohamed Daouieb, assessor en estrangeria i representant d’AMIC  a la comarca, i Òscar Riu, secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental.

Roda de premsa: campanya contra explotació immigrants

DIA: dijous, 16 de març de 2017.

HORA: 11 hores.

LLOC: Seu de la UGT del Vallès Oriental (c. d’Esteve Terrades, 30-32, Granollers).

Agenda d'AMIC-UGT

Sense esdeveniments