UGT DE CATALUNYA I AMIC PRESENTEN UNA CAMPANYA CONTRA L’EXPLOTACIÓ LABORAL DE PERSONES ESTRANGERES PDF Imprimir a/e

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i el president d’AMIC, David Papiol, oferiran demà una roda de premsa.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i el president d’AMIC – UGT de Catalunya, David Papiol, presentaran demà en roda de premsa una campanya del sindicat per denunciar l’explotació laboral que pateixen les persones estrangeres i sensibilitzar els propis treballadors afectats perquè ho denunciïn, ja que pot derivar en la seva irregularitat i expulsió del país.

A la roda de premsa s’oferiran dades de la situació laboral de les persones estrangeres al nostre país, com per exemple, que l’any passat més del 70% de les autoritzacions de treball van ser per a ocupacions de baixa qualificació, i el 50% d’aquestes, per a personal domèstic i de neteja, fet que no correspon amb els nivells de formació del col·lectiu. O que el salari mig de la població estrangera és un 31% inferior al salari mig nacional, i que les dones estrangeres cobren un 40% menys que els homes espanyols i un 18% menys que els homes estrangers.

El 16,75% de les persones estrangeres ateses a les oficines d’AMIC – UGT de Catalunya durant l’any passat treballaven de manera irregular.

rotonda.jpg

Roda de premsa: presentació campanya contra l’explotació laboral de persones estrangeres

DIA: divendres, 24 de febrer de 2017

HORA: 11 hores

LLOC: sala de premsa de la UGT de Catalunya (Rambla del Raval, 29-35, 6a planta, Barcelona).

Agenda d'AMIC-UGT

Sense esdeveniments