"DOS CONTINENTS, DUES FAMILIES, UN LLOC PER VIURE". PDF Imprimir a/e

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA. Granollers 6 de març

porta-retalls0152.jpgAmb aquesta mostra fotogràfica l’Associació AMIC UGT de Catalunya volem sensibilitzar a la població i mostrar com les persones immigrants conviuen i participen en la societat d’acollida.

“Dos continents, dues famílies - una d'Amèrica i un altra d’Africà, un sol lloc on viure- Catalunya”, vol ser una mostra fotogràfica, que a mode d’exemple, ja que podien haver estat altres dues famílies qualsevol, ens deixi veure la realitat de la normalitat que suposa viure a Catalunya, indiferentment si has nascut al Marroc, o a l’Argentina, o a Barcelona, o a qualsevol altre població Espanyola. És dins d’aquesta normalitat, que la mirada fotogràfica de Raimon Moreno ha vist a persones amb les seves inquietuds, esperances, ganes de viure, participant a nivell social en entitats i activitats al carrer, portant els seus fills a les escoles,  comprant als mercats i supermercats, gaudint de les tradicions, en resum participant de tot com a qualsevol ciutadà, i només vosaltres direu si aquest treball us transmet aquest sentiment, perquè realment ha estat l'objectiu.