AMIC – UGT DE CATALUNYA PRESENTARÀ DIMARTS 7 DE FEBRER LA SEVA MEMÒRIA D’ACTIVITAT A GIRONA PDF Imprimir a/e

L’entitat va atendre l’any passat 824 consultes i per primer cop l’assessorament més demandat és el tràmit de la nacionalitat

Durant l’any passat les oficines d'AMIC van atendre 691 visites i 824 consultes. Les consultes més demanades van ser l’assessorament sobre el tràmit d’arrelament (33,80% del total de les consultes), les renovacions (22,70%) i el tràmit de la nacionalitat (11,61%).

De l’any 2012 al 2016 es duplica la població en situació irregular, que ja representa el 41,07% del total de la població atesa per AMIC.  També destaca la detecció exponencial de la població en irregularitat sobrevinguda  (que representa 19,41% del total de la població atesa en situación irregular), que ha patit la pèrdua de la seva regularitat administrativa després d’anys en situació de residencia legal, per la precarietat laboral, per no reunir els requisits econòmics i socials per a renovar la seva autorització.

A la roda de premsa hi intervindran:

Xavier Casas, Secretari General de la UGT Comarques Gironines

David Papiol, President d’AMIC-UGT

Mohamed Daouieb, assessor  en estrangeria i representant de l’entitat a la província de Girona

Dimarts, 7 de febrer de 2017. Sala de premsa de la UGT Comarques Gironines