LA UGT CATALUNYA I CONC CONVOQUEN LA CIUTADANIA A MANIFESTAR-SE CONTRA LA REFORMA DE LES PENSIONS PDF Imprimir a/e

Demà, 23 de febrer, a la tarda hi haurà manifestacions a Barcelona, Lleida, Girona, Tarragona i Tortosa

manijubilacin.jpg

La UGT de Catalunya i la CONC han convocat mobilitzacions conjuntes contra la reforma del sistema de pensions plantejada pel govern de l’Estat.

Els sindicats rebutgem qualsevol mesura que suposi una reducció de la quantia de les pensions i un enduriment de les condicions per accedir-hi. Tampoc compartim mesures com l'ampliació de l'edat legal de jubilació o del període de càlcul de les pensions ni que s'elevi el nombre mínim d'anys per tenir dret a la mateixa.

A Catalunya les manifestacions seran demà dimarts, 23 de febrer, a les quatre capitals i a Tortosa. Les hores i recorreguts són els següents:

Manifest: No a la jubilació als 67 anys

Barcelona: 18 hores. Des de la Plaça d’Urquinaona fins a la seu de la Delegació del Govern (Pla de Palau).

Girona: 18 hores. Des de la Plaça de la Independència, passant pels carrers Santa Clara i Nou, fins a la Plaça del Vi (de l’Ajuntament).

Lleida: 18.30 hores. Des de la Plaça d’Espanya, passant per l’Avinguda de Madrid, fins a Francesc Macià a l’alçada de la Subdelegació del Govern.

Tarragona: 19 hores. Des del carrer d’Ixart, passant per la Rambla Nova, fins a la seu de la Subdelegació del Govern.

Tortosa: 19.30 hores. Des de la Plaça del Carrilet fins a la Plaça de l’Ajuntament de Tortosa.

A més, moltes altres organitzacions s’han adherit a aquesta mobilització. El llistat d’entitats adherides fins al moment és:

Agrupament de Botiguers i Comerciants de Catalunya, Associació Catalunya-Líban, Associació de la Comunitat Dominicana a Catalunya, Associació Este-Oeste, Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya, Associació de Transportistes Autònoms de Catalunya Condal, Associació de Treballadors Pakistanesos a Catalunya, Centro Filipino de Catalunya, Coalició d’Entitats Professionals de Teràpies Naturals-Federació Catalana, Codinaf-Marroc, Confederació d’Associacions de Veïns de Catalunya, Federació d’Associacions d’Artesans d’Ofici de Catalunya, Fedelatina (Federación de Entidades Latinoamericanas), Fundació Ferrer i Guàrdia, Moviment Laic i Progressista, Nuevo Colectivo, Taula d’Autònoms de Catalunya, Sindicat del Taxi de Catalunya, Unió de Botiguers de Catalunya, Unió de Pagesos, Unió Sindical Obrera de Catalunya.

Manifest: No a la jubilació als 67 anys