AMIC-UGT PRESENTA TRES GUIES PER FER FRONT A L'ECONOMIA SUBMERGIDA PDF Imprimir a/e

guies1.jpgLa Secretària d'Igualtat i Polítiques Socials de la UGT de Catalunya, i presidenta d'AMIC, Raquel Gil, i la Secretària General de la UGT Terres de Lleida, Rosa Palau, han presentat avui en roda de premsa a Lleida les Guies que ha elaborat la UGT de drets i deures de treballadores del servei domèstic i del sector de l'atenció a les persones en situació de dependència.

Així mateix, també s'ha presentat una Guia d'acollida a l'empresa que persegueix la promoció de la cultura de la diversitat dins dels centres de treball.

Les tres Guies han estat editades per l'Associació d'Ajuda Mútua d'Immigrants a Catalunya (AMIC), vinculada a la UGT.

Articles relacionats

La Mañana (Lleida)