I TU, POTS VOTAR? I TU, POTS PARTICIPAR? PDF Imprimir a/e

Ens complau convidar-te a la jornada de reflexió “I tu, pots votar? I tu, pots participar?”, organitzada per l’AMIC-UGT de Catalunya amb el suport de l’Ajuntament de Lleida, l’Observatori Permanent de la Immigració (OPI) i la Biblioteca Pública de Lleida. Aquest acte es durà a terme a la sala d’actes de la Biblioteca Pública de Lleida,  el dia 12 de maig de 2011, de 19 a 20:30 hores.

En la jornada podrem escoltar la ponència “La participació ciutadana i política de les persones immigrades” a càrrec de Jordi Garreta, professor de sociologia de la Universitat de Lleida i coordinador de l’Observatori Permanent dela Immigració, i d’Héctor Silveira, professor de filosofia de la UdL i director adjunt del Observatori del Sistema Penal i dels Drets Humans (OSPDH) de la Universitat de Barcelona.

Més informació:  Rosa Guixes, Coor. d'AMIC  a les Terres de Lleida. Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la

Consulta el programa aquí

Agenda d'AMIC-UGT