1 DE MAIG "OCUPACIÓ DIGNA, SÍ; RETALLADES SOCIALS, NO!" PDF Imprimir a/e

Benvolgut company / Benvolguda companya,

S’apropa el Primer de Maig, aquest any els treballadors i treballadores sortirem al carrer per reivindicar els nostres drets que, avui més que mai, es troben amenaçats.

Aquest mes de maig toca rebel·lar-nos. Cal que sortim al carrer per dir la nostra i, junts, demostrar que no estem disposats a deixar-nos arrabassar els drets pels quals hem lluitat tants anys i que tant ens ha costat d’aconseguir. Si plantem cara, podem canviar les coses. Igual que amb el 29-S vam aconseguir que el Govern no imposés la jubilació obligatòria als 67 anys, ara hem d'aturar les retallades del nostre model social.

Hem de fer-nos sentir com en els darrers dies, en què els i les professionals de la sanitat i els treballadors i treballadores de l'administració pública han col·lapsat el centre de Barcelona per defensar els seus llocs de treball i la qualitat dels serveis públics. Per això t'hi esperem el proper diumenge, 1 de Maig, a les següents manifestacions:

·         Barcelona: 10.30h, Ronda de Sant Pere/Plaça Urquinaona

·         Girona: 12h, Plaça de la Independència

·         Lleida: 12h, Plaça del Treball

·         Tarragona: 12h, Plaça Imperial Tarraco

·         Tortosa: 11.30h, Plaça del Carrilet

I el dissabte 14 de maig, a les 11 hores, a la Plaça de Catalunya de Barcelona,  ho tornarem a repetir, i ben alt. Aquesta vegada, sortirem de nou al carrer per dir "Prou retallades!", acompanyats de moltes altres entitats i organitzacions socials del país que s'han unit en aquest clam comú en defensa de l'estat del benestar.