JORNADA DE REFLEXIÓ “AVANÇAR EN DRETS POLÍTICS DE LES PERSONES IMMIGRADES” PDF Imprimir a/e

212121.png14 d’abril, Sala de Columnes de la UGT de Barcelona. Rambla Santa Mònica, 10. De 9 a 14 hores.

L’AMIC-UGT de Catalunya amb el suport de FEDELATINA, l’Associació ADIB BILADI, Associació Cultural Romanesa de Lleida “Miorita” i, l’Associació Camí per la Pau, organitza la  jornada de reflexió “Avançar en drets polítics de la població estrangera”, on representants dels grups parlamentaris, d’entitats d’immigrants i les persones assistents debatran sobre la participació ciutadana i els drets polítics de les persones immigrades a Catalunya.

Objectius de la jornada: Posar sobre la taula les reivindicacions de les persones immigrades, i del sindicat, entorn a la participació política en aquest país. En segon lloc, obrir un espai per a el debat entre representants d’entitats, partits polítics parlamentaris i els assistents, sobre el dret al sufragi en la societat d’acollida, perquè considerem necessari continuar treballant per aconseguir la igualtat de drets i oportunitats per a tothom, i perquè el dret a vot de les persones immigrades és una qüestió pendent que s’hauria de solucionar. Finalment, conèixer de primera mà les propostes polítiques en matèria d’immigració en Catalunya.

PROGRAMA D’ACTIVITATS

Agenda d'AMIC-UGT