Vaga General
Vaga general

PRESENTACIÓ DE LA GUIA D’HOMOLOGACIÓ D’ESTUDIS AMIC-UGT PDF Imprimir a/e

guia_amic_homologaci.jpgL’Associació AMIC–UGT, amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i de la Diputació de Girona, ha editat la "Guia Bàsica per homologar els estudis estrangers a Catalunya". Disposem d’un servei especialitzat en homologacions i convalidacions d’estudis estrangers tant universitaris com no universitaris, un servei que considerem imprescindible per fomentar la igualtat d'oportunitats dels treballadors i les treballadores immigrants.Homologar els seus títols els permet accedir a llocs de treball més qualificats, responent als requeriments del mercat laboral.Des de fa molts anys i de forma pionera a Catalunya, donem resposta a aquesta demanda de la població nouvinguda i que, en temps de crisi del mercat laboral i de demanda de perfils professionals més qualificats, s’ha intensificat.
El nostre servei és gratuït i va dirigit a tota aquella persona estrangera amb estudis oficials cursats al país d’origen, que vulgui obtenir el reconeixement oficial de la seva equivalència amb un determinat títol espanyol, independentment de la seva situació administrativa (suficient el passaport).

Informació i acompanyament servei d’AMIC-UGT:

§ Al SAIER (Ajuntament de Barcelona). Paral·lel 202. Dilluns – Dijous (9-19h). Divendres (9-14h).
§ Tarragona: C/ d’Ixart, 11, 3ª i 4ª planta seu UGT. De dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 13.30 i de 16.30 a 19.00. Cal concertar cita prèvia trucant al telèfon: 977213131
§ El Vendrell- Carrer del Nord, 11.1ª  planta Seu UG. Dimecres de 9.30 a 13.30. Cal concertar cita prèvia, tel: 977661751
§ Lleida -Av. Catalunya, 2. Dilluns i Dijous, de 11 a 14 h i de 16 a 19h. Divendres d’11 a 14:00h. Cal concertar cita prèvia: 973270801

AMIC-UGT ha editat una guia de suport per a l’homologació de títols i que podeu consultar a la nostra web (Materials d’AMIC) o obrir directament