AMIC-UGT PRESENTA LA MEMÒRIA D’ACTIVITATS A LES COMARQUES DE LLEIDA, 2010. PDF Imprimir a/e

Rosa Palau, Secretaria general de la UGT Terres de Lleida, Janette Vallejo, Portaveu d'AMIC-UGT i Rosa Guixés Coordinadora d'AMIC-UGT Terres de Lleida, donaran a conèixer en roda de premsa, 1 de març, la memòria d’activitats durant el període 2010 i, faran un anàlisis de la situació actual a les comarques de Lleida.

En el marc del conveni de col·laboració amb la Diputació de Lleida i dels acords establerts amb alguns Ajuntaments i Consells Comarcals d'aquesta província , al llarg de l'any a les oficines d'AMIC-UGT s'han atès un total de 1.365 usuaris. El 21,6% dels quals són procedents del Marroc i 11,2% del Senegal.

Les principals consultes de la població atesa s’ha centrat en l’arrelament, les renovacions de permisos, informació entorn a les campanyes agrícoles i residència de llarga durada.

El 22% de les persones ateses al 2010 tenen un nivell de formació mitjà o alt, és a dir, havien realitzat estudis de formació professional o bé universitaris.

La gran majoria d’usuaris, el 93% del total, no tenen els estudis homologats. Això comporta situacions de desaprofitament productiu i de desequilibri entre la formació adquirida i el estatus professional.

Per més informació sobre les dades obtingudes aquest 2010, podeu consultar la memòria en aquest enllaç:

www.lleidaparticipa.cat/public/431/docs/16fa497af88adabc7f060cb9ac2d71d7.pdf

Roda de premsa AMIC-UGT
DIA: 1 de Marc de 2011
HORA: 11:30 hores
LLOC: Sala de la UGT Terres de Lleida. Av. Catalunya, 2. 3ª.
dscf9400.jpg
Associació AMIC
28 de febrer de 2011 (data publicació de la notícia)