ACTE D’ENTREGA DE DIPLOMES A TARRAGONA PDF Imprimir a/e

pastisseria_i_fleca.jpg

CURS DE MILLORA DE LA QUALITAT EN EL SERVEI A LA FLECA I A LA PASTISSERIA

20 de desembre de 2010 a les 11.00 hores.  Unió Territorial de Tarragona, c/ d’Ixart, 11, 3ª i 4ª planta.

L’acte d’entrega de diplomes de finalització del curs i aprofitament estarà presidit per el Sr. Jaume Profitós i Martí, Cap de l’Unitat de Formació Profit; Jordi Salvador, Secretari general de la UGT de Tarragona i Jordi Gené, coordinador d’AMIC al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre.

El Curs de millora de la qualitat en el servei a fleques i pastisseries (del programa PROFIT) organitzat per AMIC-UGT amb la col·laboració del  Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, va tenir per objectius: formar futurs o actuals treballadors i treballadores per tal que adquireixen les tècniques de servei específiques de l’ofici i, donar resposta a les necessitats dels establiments del nostre país, ja que avui en dia, es necessita poder disposar d’un personal ben preparat que prestigiï l’ofici i pugui satisfer en tot moment les necessitats de la clientela.