AVISOS COVID-19
AVISOS IMPORTANTS ESTRANGERIA I NACIONALITAT PER LA CRISI SANITÀRIA PEL CORONAVIRUS

AVÍS: TANCAMENT DE LES OFICINES D'AMIC-UGT DURANT L'ESTAT D'ALERTA PDF Imprimir a/e

Estimats usuaris i usuàries,

Davant la situació sanitària del COVID-19, i tenint en compte les directrius de les autoritats competents i el protocol establert pel sindicat UGT i l’AMIC, us informem que per evitar contagis i minimitzar l’impacte, des d’avui, dilluns 16 de març, i durant les dues properes setmanes, les nostres oficines romandran tancades al públic.

Tot i així donarem continuïtat a la nostra tasca facilitant tot el possible el treball des de casa. El nostre equip d’advocats i assessors es posaran en contacte amb les persones amb visites ja programades, per tal que rebin telefònicament l’assessorament jurídic en estrangeria.

La resta de les nostres activitats previstes a l’Associació AMIC-UGT es cancel·len.

Us anirem informant dels canvis que, en la mesura de les nostres possibilitats, poguéssim adoptar per continuar oferint el servei d’assessorament jurídic en estrangeria.

Per a més informació, posem a la vostra disposició aquest telèfon i correu d'AMIC:

Per la salut de tots i totes, fem prevenció