MANIFEST DE CONDENA ALS ATACS I DE DEFENSA DEL MODEL DE CONVIVÈNCIA EN LA DIVERSITAT
dhwbm0uwaaapkab.jpg
La Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona, òrgans de participació de les entitats que treballem per a l’acollida i la convivència adscrits a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona, hem celebrat ahir una reunió extraordinària conjunta.

La convocatòria, on hem assistit una trentena d’entitats de la vuitantena d’entitats representades, ha servit per llegir un comunicat conjunt on condemnem de forma rotunda els atacs del passat dijous i on ens hem refermat en la defensa d’un model de convivència en la diversitat i inclusiu, que continuï apostant per l’acollida de persones migrades i refugiades. La lectura ha anat a càrrec de Bombo N’Dir Fall, com a portaveu de la Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i de Rodrigo Araneda, en representació del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona.

La consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, ha afirmat que “continuarem defensant el model de convivència que és antagònic a l’odi que volen implementar aquests actes terroristes” i ha volgut posar en relleu la voluntat de “seguir al costat de totes les persones, construint la llibertat dia a dia, sense por i convivint tots junts com una societat integradora”. Finalment, la consellera ha cridat a participar de la manifestació que se celebrarà dissabte deixant clar que no tenim por i que ens refermem en la convivència i el diàleg.

Al seu torn, el tinent d’alcaldia de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, Jaume Asens, ha destacat que “la millor vacuna i anticossos contra els discursos d’odi és l’aposta per la diversitat que existeix a Barcelona i Catalunya” i ha subratllat que “l’odi no és venç amb més odi sinó refermant el model de convivència, de lluita contra les desigualtats, de defensa dels drets humans i d’acollida de persones refugiades, que precisament fugen del mateix horror que es va viure a la Rambla”.
Les entitats hem acordat participar a la manifestació convocada per dissabte vinent en un sol bloc i sota el lema “Contra l’odi, un sol poble”.

Comunitat conjunt de la Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d'Immigració de l'Ajuntament de Barcelona

AVÍS IMPORTANT: CANVI D'OFICINA A BARCELONA

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) informa als seus afiliats i afiliades i a la població en general, que a partir del pròxim dijous 24 d’agost canviem d’ubicació la nostra seu central (Rambla Santa Mònica, 10. Barcelona)

A tal efecte, a partir de la data esmentada ens podreu trobar a la següent adreça:

Rambla del Raval, 29- 35. Barcelona

C.P. 08001

Tel: 93 304 68 41

El nostre servei jurídic d’assessorament en estrangeria estarà en funcionament a partir del 4 de setembre.

Us esperem a la nova instal·lació!

LA UGT DE CATALUNYA I AMIC CONDEMNEM L'ATENTAT TERRORISTA A BARCELONA

La UGT de Catalunya vol expressar la seva consternació per l’atemptat terrorista comès avui a les Rambles de Barcelona contra ciutadans i turistes. Des del nostre sindicat condemnem fermament el brutal atac i traslladem el nostre condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes mortals i desitgem la ràpida recuperació de les desenes de persones ferides.

Des de la nostra organització rebutgem la massacre perpetrada a Barcelona, ciutat acollidora, oberta i defensora de la pau, de la mateixa manera que rebutgem la violència a qualsevol ciutat del món on s’agredeixen víctimes innocents.

No permetrem que ens imposin la por i l’odi. Des de la UGT de Catalunya i AMIC ens refermem més que mai en el nostre compromís amb la defensa de la llibertat, la tolerància, la pau i la democràcia.

També volem traslladar el nostre suport i confiança als treballadors i les treballadores de les forces de seguretat i dels serveis d’emergència i sanitaris, i demanem a la ciutadania plena col·laboració i solidaritat.

La UGT de Catalunya convoca aquest divendres, 18 d’agost, a les 12 hores un minut de silenci davant de les nostres seus a tot el territori com a mostra de rebuig a la violència i de solidaritat amb les víctimes. El nostre secretari general, Camil Ros, participarà a la concentració de la seu principal de la Rambla del Raval, 29-35, de Barcelona.

samarreta-i-love-bcn

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>