FORMACIÓN DEL MÓDULO “B”: CONOCIMIENTOS LABORALES

PROXIMO CURSO EN BARCELONA

24, 25, 26 Y 28 DE JULIO

(15 horas)

En el marco de la Ley de Acogida de las personas inmigradas y retornadas en Cataluña,  la formación del Módulo B que organiza AMIC-UGT está orientada conforme al proyecto pedagógico impulsado por la Generalitat de Cataluña.

El módulo “B” se centra en la transmisión de aquellos conocimientos básicos que permitan al alumnado enfrentarse a un mundo laboral diferente del país de orige

Destinatarios:

• Personas inmigradas y retornadas empadronadas al municipio
  • Usuarios de los Servicios de primera acogida  (incluidos los y las solicitantes de arraigo social)
  • Usuarios que necesiten tramitar el informe de esfuerzo de integración.

Al finalizar la formación de forma satisfactoria (se valorará la asistencia obligatoria como mínimo al 75% de las horas del curso, así como la participación y prácticas en el aula), el alumnado obtendrá la certificación correspondiente.

Esta formación está subvencionada por el Ayuntamiento de Barcelona, la Generalitat de Cataluña y el Fondo Social Europeo.

Más información e inscripciones: 93 304 68 41 / Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la

AMIC-UGT PARTICIPA EN EL PROGRAMA "CITIES GROW"

porta-retalls01.jpgL'Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) ha estat escollida per la Direcció d'Immigració de l’Ajuntament de Barcelona per a participar de la seva mà i en qualitat d'experts en el Programa “Cities Grow”, on hi participen 16 ciutats europees amb llurs ajuntaments, organitzades en 8 parelles, una ciutat és "mentora" i l'altra és "implementadora" i per branques temàtiques. Aquest projecte està liderat per EuroCities i compta amb el suport de la Comissió Europea. L'objectiu del projecte és la integració de les persones immigrants i refugiades a través d'activitats econòmiques de ciutat.

Barcelona serà ciutat mentora de Riga (Lituània), i està inscrita en la branca temàtica "Involucrar a les empreses locals, les agències d'ocupació i les institucions educatives per a promoure l'ocupació de les persones estrangeres". Barcelona assessorarà i formarà a Riga durant dos anys per a l'elaboració de polítiques públiques i l'establiment de serveis assimilats als prestats dins el SAIER (Servei d'Atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats de l'Ajuntament de Barcelona), concretament el Servei d'homologacions i convalidacions d'estudis estrangers, Servei d'acreditació de competències professionals, Servei d'orientació formativa i Servei d'inserció laboral, tots ells prestats per l'Associació AMIC-UGT, la qual compta amb l'expertesa aconseguida al llarg de més de 20 anys d'atenció a persones immigrades.

Més informació del projecte: http://www.eurocities.eu/eurocities/projects

BEQUES DE LA UNIVERTITAT OBERTA DE CATALUNYA (UOC) PER A PERSONES REFUGIADES

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) (Àrea de Globalització i Cooperació) obre el període d'inscripció per a la segona convocatòria de beques per a persones refugiades i sol·licitants d'asil. Es convoquen 16 beques destinades a cobrir l'importe de la matrícula de programes formatius d'especialització, i 20 beques totals per a cursos d'idiomes, per al primer semestre del curs acadèmic 2017-2018.

Termini màxim fins el 10 de juliol

Bases de la convocatoria específica de ayudas de matrículas para personas refugiadas

Term and condicions of the específic call for enrolment scholar ships for refugees

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>